VII Zabrzański Budżet Obywatelski. Zmiana terminu początku głosowania!

Trwa rozpatrywanie odwołań od niedopuszczenia projektów do głosowania. Po zakończeniu tej procedury zostanie uzupełniony system głosowania elektronicznego oraz zostaną wydrukowane papierowe karty do głosowania.

Proces ten powoduje konieczność przesunięcia głosowania. Nowy terminarz przedstawia się następująco:

  • Rozpoczęcie składania wniosków 20 lipca
  • Zakończenie składania wniosków 20 sierpnia
  • Zakończenie wstępnej weryfikacji 21 września
  • Termin na składanie odwołań od niedopuszczenia projektu do głosowania 28 września
  • Publikacja ostatecznej listy projektów (po rozpatrzeniu odwołań) 12 października
  • Początek głosowania 15 października
  • Koniec głosowania 22 października
  • Ogłoszenie wyników głosowania 6 listopada

Przedstawienie projektu budżetu miasta na 2021 r. wg powszechnie obowiązującego prawa (na dzień wydania Zarządzenia do 15 listopada)

 

Źródło: UM w Zabrzu

Fot. Pixabay, UM w Zabrzu